תפריט סגור

הדברה למסעדות ובתי קפה

הדברה למסעדות ובתי קפה מתי שנוח לך!
מסעדות ובתי קפה מלאים בסועדים בכל זמן נתון ולכן זה לא נוח כלכלית לסגור אותם לטובת הדברה. בדיוק בשביל זה צוות מדבירים נט פועל מסביב לשעון ומסוגל לבצע הדברה במסעדות ובתי קפה בזמנים הנוחים לך. השירות שלנו כולל מגוון רחב של שיטות הדברה ירוקות אשר יאפשרו לך להמשיך לעבוד זמן קצר לאחר ביצוע ההדברה למסעדות ובתי קפה. רוצה לשמוע עוד? נשמח לענות על כל השאלות במוקד הטלפוני שלנו וכמובן להעניק לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור הדברה למסעדות ובתי קפה!

מדביר מסעדות ובתי קפה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי מסעדות ובתי קפה מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר מסעדות ובתי קפה חייגו: 072-3341-454

הדברה למסעדות ובתי קפה

סוגי מזיקים נפוצים במסעדות ובבתי קפה

שני בתי העסק הנ"ל עוסקים בדבר אחד משותף – מזון. מטבע הדברים זהו הדבר העיקרי שבו מתעסקים גם המזיקים אשר חודרים אליהם. במסעדות ובבתי קפה לעיתים ישנן התקפות של נמלים, חולדות, עכברים, חיפושיות זבל, נמלים ותיקנים אשר פועלים בעיקר בשעות החשכה ומגיחים מהמחשכים כדי למצוא מזון. מטרד נוסף שעלול לפגוע במסעדה הוא החרקים המעופפים אשר נמשכים לריח המזון או מגיעים למסעדה בגלל הסועדים ובינהם יתושים, ברחשים, זבובים וכו'. כאשר מבצעים הדברה למסעדות ובתי קפה חשוב להשתמש בעיקר בחומרים ירוקים אשר מתנדפים בקלות אך יעילים וקטלניים למזיקים. כתבנו בעיקר מכיוון שמדביר מקצועי ידע לשלב מספר שיטות הדברה כדי להרחיק את המזיקים מהעסק שלך בהצלחה. צוות מדבירים נט בקיא ומנוסה בהדברות מהסוג הזה ולכן יכול להעניק לך פתרון מלא שלא יפגע בעסק שלך אך יפתור את בעיית המזיקים.

הדברה למסעדות ובתי קפה צעד אחרי צעד

בתור בעל עסק שפועל כמעט ללא הפסקה, הנך וודאי יודע שסגירה של עסק שווה לנזק כספי ולכן כשהמדביר מגיע, הוא צריך לעבוד מהר וביעילות עד פתיחת העסק. אחת מהדרכים לזהות מדביר מקצועי היא צורת העבודה שלו או יותר נכון תכנית ההדברה שלו. אמנם לכל בית עסק יש את הייחודיות שלו, אך רצינו לשתף אותך בידע שלנו ובתכנית הדברה כללית מומלצת, על מנת לעזור לך לבחור מדביר נכון לעסק שלך:

  1. אפיון המסעדה / בית הקפה
    כל בית עסק שונה בגודל ובתכנון שלו ולכן הדבר הראשון שהמדביר יעשה הוא להבין את גודל המקום ומבנהו. הניתוח הזה דרוש כדי להבין מה גודל השטח שיש להדביר ומה הם המקומות מתוכם חודרים המזיקים.
  2. מיפוי אזורי המזיקים
    לרוב המזיקים מקננים באזורים ספציפיים בהם מתקיימים התנאים המועדפים להם. לדוגמא, תיקנים חיים בסביבות חשוכות ולחות ונמלים פועלות במבנה של קן אשר הן הקימו כנראה בסמוך לעסק שלך.
  3. איטום חריצים וניקוי יסודי
    ניקוי יסודי הכרחי כדי לשבש את החושים של המזיקים מחד ולהקל על פיזור חומרי ההדברה בעסק שלך ואילו איטום החריצים הכרחי כדי למנוע מהמזיקים להיכנס או לצאת מבית העסק שלך.
  4. התחלת ההדברה
    לאחר כל המידע שנאסף, המדביר יתכנן את תכנית ההדברה ויבצע אותה בזמנים בהם בית העסק שלך סגור. כמובן שכל חומרי ההדברה בהם ישתמש המדביר צריכים להיות מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ולהיות מותאמים לשימוש בסביבת מזון.

כמה עולה הדברה למסעדות ובתי קפה?

אמנם, כפי שציינו, כל בית עסק שונה האחד מהשני בגודלו ובאופיו, אך בהחלט ניתן לקבל קנה מידה מסויים לגבי עלויות ההדברה. מחיר הדברת מסעדה מתחיל ב-270 ₪ אך חשוב לציין שהמחיר גם משתנה לפי סוג המזיקים שתקפו ו/או שיטות ההדברה הנדרשות וכמובן גודל בית העסק. צוות מדבירים נט יכול להבטיח לך שכל בעיית מזיקים תיפתר במהירות, ביעילות ובמקצועיות ולכן מזמין אותך ליצור קשר כבר עכשיו על מנת לקבל הצעת מחיר קונקרטית לביצוע הדברה למסעדות ובתי קפה.

שירותי הדברת מסעדות ובתי קפה 24 שעות ביממה לשירותכם עם צוות המדבירים נט

להזמנת מדביר מסעדות ובתי קפה חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

מסעדות ובתי קפה הם מקומות רגישים מכיוון שהם מגישים מזון לקהל. מזיקים רבים נמשכים דווקא למקומות אלו בגלל המזון הקיים והימצאותם עלולה להביא לנזק תברואתי ובריאותי כלפי הסועדים במקום וכן לצעדי פיקוח וענישה מצד הרשויות ומשרד הבריאות.

icon

כמובן שכשמזהים מזיקים במקום יש להזמין מייד הדברה, אך יש לבצע הדברה תקופתית גם כשלא מזהים מזיקים מכיוון שאין זה אומר שהם אינם נוכחים במקום ותפקידה של הדברה תקופתית היא למנוע חזרה של מזיקים, התבססותם והתרבותם במקום.

icon

יש אפשרות להציב מלכודות ולתפוס את החולדות מבלי לפגוע בהן ויש גם שיטה חדשנית של הרחקת חולדות באמצעים טכנולוגיים על ידי שידור גלי קול שהחולדות רגישות אליהם.

icon

כיום מדביר מוסמך עושה שימוש במגוון של חומרי הדברה ובין היתר שימוש בהדברה ללא חומרים רעילים שאינם פוגעים במבקרים במקום ומותאמים למקומות רגישים שבהם יש גם מזון.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן